loading...
سیر تا پیاز (مطالب 18 ،خنده دار,عاشقانه)
reza بازدید : 27 چهارشنبه 1392/11/23 نظرات (0)

 

به یه نفر گفتن چه وقتی خیلی ضایع شدی گفت : یه روز دختر خالم بهم زنگ زد گفت: بیا خونه خالیه!! منم خوشحال شدم رفتم. در رو که باز کردم دیدم کسی نیست! دختر خالم گفت: من میرم تو اتاق تو هم 5 دقیقه دیگه بیا تو!! منم 5 دقیقه بعد رفتم تو دیدم همه میگن تولد تولد تولدت مبارک. بعد به طرف میگن خب چه ربطی داشت! میگه: اخه لخت رفته بودم تو

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
یه سایت تفریحی خفن مخصوص دخمل پسراای ایرونی برا گذروندن اوقات خوش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 288
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 102
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 345
  • بازدید ماه : 1,085
  • بازدید سال : 4,591
  • بازدید کلی : 36,147