loading...
سیر تا پیاز (مطالب 18 ،خنده دار,عاشقانه)
reza بازدید : 39 جمعه 1392/11/18 نظرات (0)

 

نرم افزار فشرده ساز WinRAR نرم افزاری نام آشنا برای کاربران سیستم های کامپیوتری می باشد. به وسیله نرم افزار winrar کاربران قادر به ساخت و تهیه آرشیو از فایل های خود می باشند. وین‌ رار (WinRAR)  کاندید جایزه اپسیلون سال ۲۰۰۸ بهترین نرم‌افزار شد و بعدها در هشتمین کنفرانس نرم‌افزار اروپا، برنده بهترین نرم‌افزار سال شد. به کمک این نرم افزار کاربران قادر به فشرده سازی یک فایل می باشند و این امر در بسیاری از موارد برای کاربران ضروری است و همچنین از دیگر کاربرد های این نرم افزار می توان به تهیه فایل های فشرده به صورت تکه تکه شده از یک فایل با حجم بالا یاد کرد.این نرم‌افزار، یکی از نرم‌افزارهای اختصاصی در حوزه فرمت RAR بوده که سایر فرمت‌های فشرده‌سازی چون ZIP را نیز پشتیبانی می‌کند.مهمترین ویژگی این نرم افزار قابلیت Self-Extract می باشد.با استفاده از این امکان کاربران می توانند فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورند تا در سیستم هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانند آن ها را از حالت فشرده خارج کنند.وین رار می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد همچنین قادرست فایل هایی تا حجم ۸,۵۸۹ بیلیون گیگابایت را نیز فشرده کند.نرم افزار علاوه بر اجرای فایلهای RAR و ZIP می تواند فایلهای فشرده با فرمت های CAB, ARJ, LZH, TAR, GZ, ACE, UUE, BZ2, JAR, ISO, 7Z, Z را نیز اجرا و ویرایش کند.فایل های فشرده شده توسط این نرم افزار از امنیت بالایی برخوردار خواهند بود و کاربران می توانند برای فایل های رمز عبور قرار دهند.

دانلود و توضیحات بیشتر در ادامه مطلب ...

reza بازدید : 46 جمعه 1392/11/18 نظرات (0)

6.18.10 Build 1 Final Retail یا همان IDM یک نرم‌ افزار مدیریت دانلود است که تنها برای سیستم‌ عامل مایکروسافت ویندوز قابل استفاده‌ است. Internet Download Manager ، دانلودها را به چند رشته تقسیم می‌کند تا عملیات دانلود سریع‌ تر انجام شود. IDM با برنامه‌های اینترنت اکسپلورر، اپرا، نت‌اسکیپ، موزیلا فایرفاکس، گوگل کروم کار می‌کند. تاکنون گزارشی مبنی بر اینکه IDM محتوی جاسوس‌افزار یا adware باشد، منتشر نشده‌است. IDM می‌تواند فیلم‌هایی که در وبسایت‌ ها مشاهده می‌کنید را دانلود کند. هنگامی که فیلمی از اینترنت پخش می‌شود، به طور خودکار عبارتی را به نام Download this video در کنار صفحهٔ فیلم یا صدا ظاهر می‌شود که با کلیک بر آن می‌توان فیلم یا صدا را بارگیری کرد.

 اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را افزايش دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.

توضیحات بیشتر و لینک دانلود در ادامه مطلب...

reza بازدید : 690 جمعه 1392/11/18 نظرات (0)
دانلود آخرین و جدیدترین ورژن حال حاضر مرورگر محبوب و قدرتمند موزیلا فایرفاکس  Mozilla FireFox 28.1 2014 طبق آن چیزی که پیش بینی می شد تنها پس از چند هفته از ارائه نسخه قبلی از نرم افزار Mozilla Firefox، شرکت موزیلا طی سیاستی که پیش گرفته در طول هر چند هفته  نسخه ی جدیدی از مرورگر محبوب خود را تولید می کند. اینبار نوبت ورژن 28 آن است که نسبت به ورژن قبلی تغییراتی از قبیل : ارتقاء امنیت مرورگر - افزودن بسته های پشتیبانی برخی از نرم افزارها - بهبود عملکرد نمایش کدهای CSS - فناوری سندباکس و هدایت صفحات پاپ آپ به داخل جعبه شنی و ایجاد امنیت فزاینده - پشتیبانی از پروتکل  SPDY 3.1 و در نهایت قابلیت جدیدی که به ورژن 28 افزوده شده اجرای بیش از یک سرویس در هر لحظه استMozilla Firefox در این نسخه طرح نوینی از Add-on ها و مدیریت و تنظیمات آن ها را به نمایش گذاشته و طوری عمل نموده که کاربران ساده تر از گذشته بتوانند پلاگین های دلخواه خود را که تعدادشان حالا از هزاران هم فراتر رفته را نصب و با قدرت بیشتری به مرور وب بپردازند. Index کردن DB ها برای کانکت شدن سریعتر به اطلاعات موجود برروی سرورها هم از جالب ترین تکنولوژی هایی است که در این نسخه دیده می شود. عدم Crash شدن های متعدد که به دلایل مختلف در نسخه های قبلی به وجود می آمد در این نسخه دیده می شود به طوری که شاید نسبت به قبل به هیچ وجه موزیلا فایرفاکس Crash نشود یا حداقل تعداد آن ها بسیار پائین باشد. نسخه جدید نسبت به قبل سه قابلیت اصلی را تقویت کرده است ؛ سریعتر شده ، راحت تر قابل استفاده است و بازهم سریعتر عمل می کند ؛ این که سریعتر عمل می کند به این خاطر است که با جاوا و کدهای مربوط به آن بسیار سازگارتر شده است. سازگاری کامل با نسخه 3 از CSS که پایه اصلی طراحی ها در وب است از نکات بسیار مهم و قابل توجه برای کاربران علل الخصوص برنامه نویسان و طراحان وب است. امنیت اطلاعات و مدیریت آن ها نسبت به قابل با کیفیت بیشتری ارائه شده و با توجه به کنترل هایی که کاربران به واسطه این قابلیت ها برروی اطلاعات خود دارند نسخه جدید بسیار ایمن تر از نسخه های قبلی عمل خواهد کرد.
لینک دانلود در ادامه مطلب ...
reza بازدید : 33 جمعه 1392/11/18 نظرات (0)

Km Player یکی از بهترین و پرطرفدارترین نرم افزار پخش آسان فرمت های صوتی و تصویری در محیطی جذاب و کاربرپسند می باشد که نسخه ی نهایی آن امروز منتشر شد. KM PLAYER اولین پلیر رایگان هستش که از فیلم های ۳D پشتیبانی میکند, از طرفی به دلیل پشتیبانی این نرم افزار قدرتمند از زبان فارسی در میان کاربران ایرانی هم به عنوان یک پخش کننده ی موزیک و ویدئوی عالی شناخته شود و کمتر کسی است که آن را نشناسد. نرم افزار Km Player  تقریبا از تمام فرمت های صوتی و تصویری پشتیبانی می کند و از آن می توانید به عنوان یک مرورگر ثابت برروی سیستم خود استفاده کرد. این پلیر به دلیل پخش تمام فرمت های رایج ، سرعت بالا در بارگزاری ، محیط ساده ، دارای پوسته های گرافیکی مختلف و … آن را از سایر پخش کننده ها متمایز کرده و از محبوبیت زیادی برخوردار است.از فرمت هایی که این پخش کننده پشتیبانی می کند عبارت است از :۳GP – Ogg Theora – Avi – Dvd – Mkv – Vcd – Wmv – Real Media – Quick Time – MPEG 

توضیحات بیشتر و لینک دانلود در ادامه مطلب...

reza بازدید : 47 جمعه 1392/11/18 نظرات (0)


مجموعه ای
از زیباترین فونت های فارسی شامل:
نوشتاری .رسمی و نستعلیق و فانتزی
مخصوص طراحان در این مجموعه بیش از ۱۰۰فونت منتخب فارسی موجود می باشد.فونت
نستعلیق با نام Iran Nastaliq عرضه گردیده و به صورت استاندارد یونیکد
طراحی شده است که قابل استفاده در نرم افزار پشتیبان کننده ی زبان فارسی
میباشد.

نحوه
صحیح نصب بر روی سیستم عامل ویندوز اکس پی :

در ویندوز Xp یک قسمت وجود
دارد که تمام فونت های ما در آن نگه داری می شود تا اگر ما نرم افزاری
نصب کردیم که نیاز به فونت داشت از آن فونت ها استفاده کند.
- توجه داشته باشید که هیچ نرم افزاری همراه
خود هیچ فونتی را نصب نمی کند مگر اینکه در خود آن نرم افزار از فونتی
استفاده شده باشد که در فونت های ویندوز موجود نباشد که اگر آن برنامه
نویس آن فونت را بر روی ویندوز ما نصب نکند نوشته های آن برنامه خوانا
نیست.برنامه هایی مانند فارسی نویس مریم ، کرل و… فونت های مخصوص به
خود را دارند.

توضیحات بیشتر و لینک دانلود در ادامه مطلب ...

reza بازدید : 32 جمعه 1392/11/18 نظرات (0)

تقریبا هر کاربری که وارد دنیای مجازی اینترنت می شود سریعا با نرم افزاری به نام Yahoo! Messenger آشنا می شود. نرم افزاری فوق العاده در زمینه آنلاین شدن با ایمیل های سایت یاهو که یکی از پرکاربردترین های عرصه ایمیل می باشد. با این نرم افزار می توانید با ایمیل یاهو خود آنلاین شوید و سپس با دیگر کاربران به صورت آنلاین به چت نوشتاری، صوتی و تصویری بپردازید. همچنین کنفرانس تشکیل دهید و از شکلک های جذاب برای ابراز احساسات خود استفاده کنید.
نرم افزار Yahoo! Messenger یکی از پر طرفدارترین نرم افزارهای مسنجر در دنیا به شمار می رود که به کاربران عضو سایت یاهو این امکان را می دهد که به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. شما با وارد کردن یوزرنیم و پسورد خود در این برنامه می توانید آنلاین شوید و از امکاناتی از قبیل حضور در کنفرانس ها، چت تصویری، ارسال فایل، چک کردن ایمیل، حضور در روم های جهانی، فرستان پیغام گروهی

توضیحات بیشتر و لینک دانلود در ادامه مطلب ...

reza بازدید : 29 جمعه 1392/11/18 نظرات (0)

فرمت PDF از ابداعات کمپانی Adobe است. این کمپانی تقریبا 12 سال پیش با ساخت و توسعه این فرمت، توانست نیاز بسیاری از کاربران را پاسخ دهد.

 

تا قبل از ابداع فرمت PDF ، متن ها و اسناد در فرمت هایی مثل TXT, DOC, RTF و فرمت هایی از این قبیل ارائه میشدند. و همانطور که میدانید هر کدام محدودیت هایی دارند. مثلا فرمت TXT فقط امکان ارائه متن های ساده و بدون هیچ جدول و عکس را دارد. فرمت DOC پیشرفته تر است اما برای خواندن باید فونت هایی که متن توسط آن نوشته شده در کامپیوتر نصب شود.

 

فرمت PDF به تمام مشکلاتی که برای نشر و اشتراک گذاری فایل های متنی و کتاب الکترونیکی وجود داشت پایان داد. اکنون شما میتوانید مقاله یا کتاب خود را با فونت ها، عکس ها، و جدول های آن به یک فایل PDF تبدیل کنید. این فایل در هر کامپیوتری به صورت صحیح قابل مشاهده خواهد بود. به همین دلیل است که امروز تمام کتاب های الکترونیکی و ایبوک ها با فرمت PDF منتشر میشوند.

  توضیحات بیشتر و لینک دانلود در ادامه مطلب...

reza بازدید : 30 جمعه 1392/11/18 نظرات (0)

احتمالا همه شما با دیکشنری محبوب بابیلون آشنا هستید. این دیکشنری امکان دسترسی سریع به ترجمه کلمات را با یک کلیک فراهم میکند.

 

سادگی محیط و امکانات متنوع دیکشنری بابیلون باعث شده است تا این نرم افزار محبوب ترین دیکشنری در تمام دنیا باشد. چیزی که باعث محبوبیت Babylon شده این است که واژه نامه های مختلفی برای تمام زبان های دنیا (از جمله زبان فارسی) برای آن وجود دارد. (این واژه نامه ها به اسم Glossary و با پسوند BGL منتشر میشوند)

 

علاوه بر واژه نامه هایی که به صورت رسمی از طرف سایت Babylon ارائه میشود، خود کاربران هم میتوانند واژه نامه هایی را تولید و منتشر کنند تا توسط سایرین قابل استفاده باشد. امروزه واژه نامه های بابیلون برای بیش از 100 زبان مختلف و همچنین هزاران موضوع عمومی و تخصصی در دسترس کاربران است که میتوانند آنها را دانلود و به نرم افزار بابیلون اضافه کنند.

 

در این مطلب، نسخه جدید دیکشنری بابیلون را برای شما آماده کرده ایم. دو واژه نامه انگلیسی به فارسی، و فارسی به انگلیسی نیز در محتوایی که دانلود میکنید قرار دارد.

توضیحات بیشتر و لینک دانلود در ادامه مطلب ...

reza بازدید : 32 جمعه 1392/11/18 نظرات (0)
بسته رابط زبان (LIP) برای Office، نسخه ای با ترجمه تمامی بخش هایی از Office ارائه می دهد. پس از نصب LIP، متن در برنامه های جادویی، کادرهای گفتگو، منوها و عناوین راهنمایی و پشتیبانی به زبان فارسی نمایش داده می شوند. این بسته محیط نرم افزار های:
 

Microsoft Office Excel 2013

 

Microsoft Office OneNote 2013

 

Microsoft Office Outlook 2013

 

Microsoft Office PowerPoint 2013

 

Microsoft Office Word 2013

 

را به فارسی تغییر خواهد داد. دانلود و راهنمای نصب در ادامه مطلب ...

درباره ما
Profile Pic
یه سایت تفریحی خفن مخصوص دخمل پسراای ایرونی برا گذروندن اوقات خوش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 288
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 463
  • بازدید ماه : 397
  • بازدید سال : 3,903
  • بازدید کلی : 35,459