loading...
سیر تا پیاز (مطالب 18 ،خنده دار,عاشقانه)
reza بازدید : 24 چهارشنبه 1392/11/23 نظرات (0)

اول دوتا لنگاشو باز میکنم بعد باتف خیسش میکنم بعد میمالونمش با دستمال پاکش میکنم
.
.
.
.
.
.
من اینجوری كص میکنم شما چطور؟
چيه فك كردي مي خوام بگم من اينجوري عينكم و پاك مي كنم ؟؟ :| نه داداش ما اين جا از اين كصكلك بازيا نداريم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
یه سایت تفریحی خفن مخصوص دخمل پسراای ایرونی برا گذروندن اوقات خوش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 288
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 117
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 360
  • بازدید ماه : 1,100
  • بازدید سال : 4,606
  • بازدید کلی : 36,162